امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

 آئین رسمی آغاز بکار خدمات شهری بخش خصوصی شهرداری برگزارشد

 آئین رسمی آغاز بکار خدمات شهری بخش خصوصی شهرداری برگزارشد

 آئین رسمي آغاز بکار خدمات شهری بخش خصوصی شهرداری منطقه دو با حضور جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر ریاست ، مهندس جواد حميدی راوری شهردار ،مدیران شهرداری و پاکبانان جدید در محل تالار حافظ شهرداری بجنورد برگزارشد .

 مهندس شادکام از بکارگیری 100 نیروی پاکبان بخش خصوصی خبرداد و گفت : متوسط مساحت هر یک نفربرای نظافت شهری 24 هزارمترمربع تعریف شده است که براساس درجه و بلوک بندی معابرشهری درسطح منطقه دو انجام می گیرد.

 عین بیگی ریاست شورای اسلامی شهر نیز با قدردانی از زحمت کش ترین قشر کارمندان شهرداری گفت: دریکسال گذشته شاهد صحنه های زیبایی بودیم که پاکبانان خالق آن بودند از اخلاص و صداقت و عبادت و امانت داری که حرمت و قداست ملبس شدن به لباس خدمت را هرچه بیشتر نمایان می کند.

 ریاست شورای اسلامی شهر برضرورت توجه به آموزش شهروندی برای جلب مشارکت اجتماعی در زیباسازی و نگهداشت شهر تاکید کرد.

 مهندس حمیدی اجرای طرح برون سپاری خدمات و بلوک بندی شهر درپهنه جی آی اس  بجنورد را در ردیف اولین شهرهای کشور نام برد و گفت: حوزه بندی و تعیین محدوده خدماتی ، زمینه نظارت و کنترل را هم بیشتر می کند.

 شهردارهمچنین افزود: به منظور تقویت تدابیر اجرایی در مناطق درحال واگذاری مسئولیت های بیشتر به شهرداران مناطق هستیم تا بتوانیم شاهد شهری پویاتر و تمیزترباشیم.

 به گفته دکترحمیدی سطح متوسط مورد نظافت در منطقه دو به 4 میلیون مترمربع می رسد که برون سپاری خدمات خواهد توانست عمده دغدغه شهروندان ساکن دراین منطقه را برای دریافت خدمات شهری مرتفع کند.

 پایان بخش این مراسم تجلیل از دو پاکبان پیشکسوت بود و سپس با حضور در صحن ورودی تالار حافظ ، رسما شروع بکار پاکبانان بخش خصوصی شهرداری کلید خورد.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت